[FreeBSD] a ports-rol

Gabor Dolla agdolla at graviton.hu
2001. Jan. 11., Cs, 15:36:21 CET

> Meg az is eszembe jutott, hogy egy ido utan a fene sem emlekszik mit rakott
> fel csomaggbol es mit portbol.

na igen, nekem mar regota faj a fogam egy olyan szoftverre, amelyik
nyilvan tartja, hogy mi tortent egy adott rendszerrel
ez reszekben elerheto, meg van log is, de ennel jobbat szeretnek
tud valaki valami jo progit erre ?

olyan kellene, amelyik eszreveszi a valtozast, verziokezeli, es addig
nyaggat, amig nem irom be, hogy mit mikor es miert csinaltam
ebbe beletartozik: uj user felvetele, apache httpd.conf modositas,
uj progi felrakasa akar portsbol, stb

?

Gabor