[FreeBSD] spontan reboot? naaa...

Vago Krisztian ttn at sunny.pmmf.hu
2001. Jan. 10., Sze, 20:35:09 CET

On Sun, 7 Jan 2001, Gergely EGERVARY wrote:

> sziasztok,
>
> adott egy szerver, egesz nap nagy forgalmat bonyolit (neha eleg brutalis
> load szokott lenni) majd amikor estefele szepen visszaesik a terheles,
> es mar alig mocorog valamit a diszk, a gep gondol egyet, es csinal egy
> spontan reboot-ot.
>
> persze a logban nincs semmi. ha nagy terheles alatt csinalna, akkor
> sokmindenre tudnek gyanakodni. peldaul hardware hibara. vagy mondjuk
> valami VM beallitas problemara. node ha semmi gond akkor, amikor fut
> rezzen, aztan 0.02-es loadnal egyszer csak azt veszem eszre, hogy nem
> [...]
..

Szoval hozzaszolni nem tudok de mar en is talakoztam a problemaval igy
erdekelne a megoldas, a kulonbseg csak annyi hogy nalam elofordul az is
hoyg egyszeruen ugy dont a szerver hogy se ki se be semmi ...
Az elotte levo gateway meg megy de a szerver mar nem valaszol... Ezzel a
problemaval sem tudok igazan mit kezdeni. Aztan par ora (esetenket
nap) leforgasa alatt beavatkozas nelkul (mivel nem tudok mindig
odafutni) megintcsak ugy dont hogy eleg volt a pihizes es mehet minden ...

Szoval erre a netleallasra es reboot-ra is erdekelne otlet hozzaszolas
gondolat ... ... ..

Vago Krisztian