[FreeBSD] user mount

Kulcsár Ferenc ferenc.kulcsar at rontgen.onyf.hu
2001. Jan. 10., Sze, 14:49:35 CET

Sziasztok,

egy kis FYI

> Hiaba minden OS projektnel vannak dolgok, amik nem prioritasok noha nem
> igenyelnenek sok melot esetleg... ez mar politika. Pl hogy nincs
> hatrascroll meg moused NetBSD-n... a Ctrl-Alt-Del-rol nem beszelve...:-)

Szoval a consol scrollozasa mar megoldott, mint azt az alabbi idezet is
mutatja.

"Hi again,
I've finally cleaned up the code for wscons scroll support.
You could find the latest patch always at
http://www.pao.lombardiacom.it/scroll .
There's also an open PR (kern/11874) as Manuel suggested.
As far as the "look and feel" is concerned, the proposed solution
is again the old one: Ctrl-Shift-PgUp/PgDown. Looking
at wskbd.c code suggests that this is by far the easiest and cleanest
solution (I would also add "consistent" to have at least a good reason
:))
Moreover the elections for the best solution gave the same result as
the USA president elections :).

I would really like to see wscons scroll support added to the NetBSD
kernel
so I'll be glad to modify, recode, rewrite this work in order to make it
acceptable for inclusion.
Thanks
Paolo"

A mouse daemon otlete is elojott mar, es azt hiszem, versenyben fejlesztik,
majd a jobbik kerul hivatalosan a forras faba.

A NetBSD-vel kapcsolatos fejlesztesekrol annyit: itt sok a MI resz, ezert
nem eleg csak ugy egy moused vagy consol drivert irni, hanem olyan kellene,
amelyik i386, sparc, alpha, vax, mac68k, mac ppc ...... stb... vasakon is
ugyanugy viselkedik. Ez azert mar nem olyan szimpla feladat. Lehet, hogy nem
sokaknak tetszik a wscons es kornyeke, de ez a fejlesztes is MI
gondolatkorben zajlik es meg korant sincs befejezve.

Vegul egy kerdes: lenne-e valaki, aki segitsegemre lenne a wscons iso8859-2
kompatibilissa tetele teruleten?

Udv:    Feri