[FreeBSD] bongeszo

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Jan. 8., H, 11:42:55 CET

On Mon, 8 Jan 2001, Kuti Zsolt wrote:
[...]
> Tenyleg. Operat probalt mar valaki Linux alatt? Milyen lehet?

Van egy sajat desktopja, raadasul 10 percen belul ketszer is elszallt
(mondjuk 2.4-es kernel es RedHat 7).

> Mas. A java listan valaki irta, hogy a KDE2 alatti (integralt?) bongeszo az
> aktualis jvm-et is jol tudja hasznalni. Probalta mar valaki a KDE2-t mondjuk
> 4.1-gyel, kell-e hozza 4-es X? Es ez utobbi mennyire megbizhato mar?

En csak linuxon hasznaltam a konqueror-t. Azt tetszett benne, hogy nem varja
meg, amig az osszes kepet letolti egy tablazathoz, menet kozben is rajzolja
ki (ellentetben a Netscape-pel), viszont tobb memoriat foglal, mint a
netscape, ami komoly teljesitmeny :-( A javat nem tudom, mennyire tudja, de
a javascripttel gondjai voltak.

				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."