[FreeBSD] bongeszo

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 8., H, 11:35:06 CET

On Mon, Jan 08, 2001 at 11:05:10AM +0100, Kuti Zsolt wrote:
> Pl. JAVA-ban ;)
> Vannak mar ilyenek, de ha jol tudom sok memoriat esznek ok is es
> funkcionalitasban nem erik el meg a vetelytarsaket.

HotJava? Brrrr... Annyi memoriat zabalt, mint ket Mozilla se, es
*erezhetoen* lelassitotta a gepet... es instabilla tette. Nooooo. Ugyanaz,
mint IE Win95-on: lehet, hogy mindent tud, amit kellhet, de nekem ne
boritson ossze maga korul mindent. Akkor inkabb w3m.

> Tenyleg. Operat probalt mar valaki Linux alatt? Milyen lehet?

Linux alatt? Haat... Biztos nem rossz. Bar ott a NS is sokkal instabilabb
volt, mint FreeBSD/emu alatt. De FreeBSD alatt meg nem probaltam ki, mert
ruhellem a nem ingyenes sw-t. (ha nem muszaj). Helyette Mozillat
tesztelek:-) hamarosan kesz lesz.

> Mas. A java listan valaki irta, hogy a KDE2 alatti (integralt?) bongeszo az
> aktualis jvm-et is jol tudja hasznalni. Probalta mar valaki a KDE2-t mondjuk
> 4.1-gyel, kell-e hozza 4-es X? Es ez utobbi mennyire megbizhato mar?

A Linuxos jvm-et biztos. a mienket? Hat... attol fugg, hogy melyik verziot.
Szerintem nem kell hozza 4-es X, nyugodtan probald ki ha akarod. En nem
szeretem a KDE-t ezert hanyagolom (Maganvelemeny: a KDE csinalt
eroforrasigeny szempontjabol a Linuxbol Windows98-at) A 4-es X sucks.
Sucks. Sucks. Ezt addig ismetelgetem amig lefagy a videokartyammal.

Tudom, hogy nem voltam tul konstruktiv, de most erre futotta:-) (egyebkent
is, noha a Java egy jo otlet volt, de sajnos a biztonsagi problemak miatt
sajnos eppenugy nincs jovoje a weben, mint az ActiveX-nek... jozan ember nem
hagyja
se a Javat se a JavaScriptet/barmilyen scriptet bekapcsolva a bongeszes
kozben... de ez maganvelemeny...)

Udv:-)
* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *