[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 3., Sze, 18:57:04 CET

On Wed, Jan 03, 2001 at 06:46:43PM +0000, Uveges Balint wrote:
> Hi!

> Hat az svgalib dolog ebben a formaban nem igaz.
>
> rebel# make search name=svgalib
> Port:   svgalib-1.4.2_1
> Info:   A low level console graphics library
> Maint:  sobomax at FreeBSD.org
> Index:  graphics devel
> B-deps: gettext-0.10.35 gmake-3.79.1
> R-deps:

Jo akkor pontositok:-) Van de nem mukodik. Igy jobb? Pl Quake konzolos
verzioja tutira nem megy vele. De sikersztorit mas programnal se hallottam
meg. (Vagy esetleg te mar probaltad?) Jo lenne pedig.

> Szerintem az Opera messze jobb minden hibaja ellenere, mint a Netscape,
> akarmennyire fizetos, egyebkent mar kezd ingyenes lenni.

Az adware nem ingyenes, csak reszben. Nekem senki ne pumplaja tele az
agyamat reklammal ha en nem akarom. (kulonben is, pl ezt hogy fogjak vajon
konzolon megcsinalni?) Privat meggyozodesem, hogy az Internet
ahogy ma ismerjuk, az eluzletiesedes es az egyre szigorubb es a terulet
sajatossagaira erzeketlen jogi szabalyozas miatt fog megszunni. Hogy mi
lesz helyette, azt lehet, hogy nem szeretnem megtudni:-(

Marad a w3m meg a mozilla. Mondjuk a galeont meg nem probaltam... de annak
is kell egy mozilla gyakorlatilag:-)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *