[FreeBSD] memoria - regi gimp-gond

Uveges Balint manoe at ond.vein.hu
2001. Jan. 3., Sze, 19:46:43 CET

Hi!

On Tue, Jan 02, 2001 at 07:56:48PM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Szerintem a konzolos verzio abbol se fog semmilyen scriptet tamogatni.
> Hogyan csinalna? (FreeBSD-n meg svgalib sincs...) es kulonben is. Fizetos
> software sucks.:-)

Hat az svgalib dolog ebben a formaban nem igaz.

rebel# make search name=svgalib
Port:   svgalib-1.4.2_1
Info:   A low level console graphics library
Maint:  sobomax at FreeBSD.org
Index:  graphics devel
B-deps: gettext-0.10.35 gmake-3.79.1
R-deps:

Szerintem az Opera messze jobb minden hibaja ellenere, mint a Netscape,
akarmennyire fizetos, egyebkent mar kezd ingyenes lenni.

Bye.
--
/----- Uveges Balint ----- manoe at ond.vein.hu || manoe at bsd.hu -----\