[FreeBSD] Re: gimp-gond megoldodott

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Jan. 1., H, 20:32:23 CET

On Mon, Jan 01, 2001 at 08:29:11PM +0100, Miklos Niedermayer wrote:
> Hello!
>
> ( > Adam Szilveszter)

> Én az X-et is upgradeltem a 4.1.1 CD-ről.  Upgrade után sysinstall ->
> Configure -> Distributions -> XFree86.

Ertettem, hogy mire gondolsz, de legjobb emlekezetem szerint ez az opcio
semmit nem csinalt, mikor en probaltam meg anno a 3.x napokban... valamit
masolgatott, de aztan megicsak ugyanaz volt ott a vegen. Mondom szerintem
ennek csak az elso telepiteskor van hatasa...

De lehet, hogy en tevedek:-) (mivel 5.0-ra ugysincs package semmibol, igy
ugyis kenytelen vagyok forditani mindent magamnak...)

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *