[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Nohl Attila Rajmund Attila.Nohl at eth.ericsson.se
2001. Feb. 12., H, 09:42:57 CET

On Fri, 9 Feb 2001, Aries wrote:

> Amikor 4 eve elkezdtem linux-ozni (bocs, a kreten peldaert) volt egy hasonlo
> esetem, bar akkor a 4Mbyte RAM volt keves... Kernel panic-olt ossze-vissza,
> es nem irta ki, hogy konkretan mi a baja. Raktam bele 8 megat, es felkuszott
> gond nelkul. Probalkozz szerintem 16 megaval, hatha.

Nincs keznel meg 8 mega RAM. Az OpenBSD sem ment fel (szinten kifagyott
a csomagok letoltese kozben). Megprobaltam atrakni a winchestert egy
nagyobb gepbe, ott lement az install, aztan amikor visszaraktam a
486-osba, elindult a boot, de nem jutott tovabb a security level
allitasan tul :-(
Igazabol az a szomoru, hogy egy 486-oson 4 MB RAM mellett siman fut a
Word 6.0 Win 3.1-en, az ember meg azt gondolna, hogy egy NFS-en
keresztuli szoveges install kevesbe gepigenyesebb...

				Bye,NAR
--
"Beware of bugs in the above code; I have only proved it correct, not
 tried it."