[FreeBSD] FreeBSD nem megy fel 486-osra

Aries aries at bsd.hu
2001. Feb. 9., P, 20:13:09 CET

On Mon, Feb 05, 2001 at 10:44:20AM +0100, Adam Szilveszter wrote:
> Viszont sajnos a RAM hatareset... a 8 mega az abszolut minimum ami a
> 4.2-hoz kell... a FreeBSD sokat dagadt.:-( A sysinstallhoz talan mar 16 is
> kellene. Probald meg esetleg tobb RAM-al... tudom, hogy nem mindig opcio...
> de lehet, hogy ez okozza a kernel elszallast.

Amikor 4 eve elkezdtem linux-ozni (bocs, a kreten peldaert) volt egy hasonlo
esetem, bar akkor a 4Mbyte RAM volt keves... Kernel panic-olt ossze-vissza,
es nem irta ki, hogy konkretan mi a baja. Raktam bele 8 megat, es felkuszott
gond nelkul. Probalkozz szerintem 16 megaval, hatha.
bye,
--
    _    _
|. ( \  / )  |.http://vlug.vein.hu/~aries  - not yet :( -   .|