[FreeBSD] mpg

Miklos Niedermayer mico at bsd.hu
2001. Feb. 10., Szo, 22:41:17 CET

cső

( > Tornyossy Csaba)

> Sorry, hogy itt kerdezem meg, de nincs jobb otletem, hol tehetnem.
> Nem tud valaki az mp3, mpg szabvanyrol valami doksit? Nem olyan jaj de jo
> az mp3, mer winampal le lehet jatszani, hanem komolyat. (mpg, 1.0, 2.0,
> 2.5, Layer, mi az a midi, stb.)

Nem tudom a pontos címet, de a Fraunhofer-féle oldalon nézz körül...
És régen a www.mp3.com címen is volt ilyesmi, most nem tudom, mi van.
A MIDI az meg biztos, hogy nem MPEG :))))

> UI: Bugzott a vias alaplapi hangkartyam, (device pcm) neha tozitott, ujra
> forgattam az mpg123-at 3dnow! optimalizalassal, es sokkal szebben
> szolt. Aztan beszereztem, egy Gus PnP kartyat (device pcm, device gusc ),
> es megszunt minden bug. Tanulsag: forgatni kell mindent, es kasztralni azt
> aki a FreeBSD multimedias kepessegit szidja.

Én nem szidom, de attól még nem túl jó.  Szégyen is lenne, ha Gravis
kártyával sem nem működne, ahhoz a kártyához annyi elkészült millió féle
driver, toolkit van, és olyan könnyű programozni, hogy muszáj működnie.

--