mpg

Tornyossy Csaba tonyo at direct.hu
2001. Feb. 10., Szo, 12:15:36 CET

Hali All!

Sorry, hogy itt kerdezem meg, de nincs jobb otletem, hol tehetnem.
Nem tud valaki az mp3, mpg szabvanyrol valami doksit? Nem olyan jaj de jo
az mp3, mer winampal le lehet jatszani, hanem komolyat. (mpg, 1.0, 2.0,
2.5, Layer, mi az a midi, stb.)

UI: Bugzott a vias alaplapi hangkartyam, (device pcm) neha tozitott, ujra
forgattam az mpg123-at 3dnow! optimalizalassal, es sokkal szebben
szolt. Aztan beszereztem, egy Gus PnP kartyat (device pcm, device gusc ),
es megszunt minden bug. Tanulsag: forgatni kell mindent, es kasztralni azt
aki a FreeBSD multimedias kepessegit szidja.

Udv: Tonyo

Tornyossy Csaba				e-mail: tonyo at szufficit.hu
1116 Kondorosi ut 17			alt. e-mail: tonyo at bsd.hu
Budapest, HUNGARY			Phone: +36 20 3883794
			 Justice for Hungary!