[FreeBSD] udf fs

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Feb. 9., P, 21:04:26 CET

On Fri, Feb 09, 2001 at 08:49:01PM +0100, Qju wrote:
> Hello!

> Ez nem véletlenül az a file rendszer lenne amely a DVD-lemezek és a floppy-ként (re)írható\törölhetõ CDRW-lemezek sajátja?

Ha igen, akkor mar van ra tamogatas emlekeim szerint.
Mas kerdes, hogy DVD-ket nem tudsz
ettol meg nezni, de ha archivalasra kell, akkor...

> (mert ha az akkor (a Linux 2.4.0 kernel már támogatja) súlyos tévedésben tart itt minket (szegény lámákat) néhány ``kolléga´´)
> ;-)

Marmint ki? Miert kellene nekem ismernem az osszes gyagya fs-t, amit a
Linux tamogat? Azt mindig is tudtam, hogy sokkal tobbet tamogat, mint mi,
mint ahogy pl network protocolbol es a legtobb hw-bol is. Es nem is
tagadtam ezt sosem. En szemely szerint nem azert hasznalok BSD-t, mert
"jobb" hanem mert mar egyszer feltettem es mukodik es megcsinalja amit
akarok, es kesz. Ettol meg lehet mindenki mas jobb nala...

De en szemely szerint DVD-t legfeljebb ugy neztem, hogy
"na igy nez ki egy DVD lemez". Mint ahogy a legujabb "tolcsunk le filmeket
a Netrol" para se erint.

<velemeny>
Ha filmeket akarnek nezni, akkor lehet, hogy egyszeruen... be kellene
kapcsolnom a TV-t? Lehet... de mar nagyon regen nem fordult elo, hogy
bekapcsoltam volna. Mozirol nem beszelve. Internet rulez.
</velemeny>

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *