[FreeBSD] udf fs

Qju qju at kiwwi.hu
2001. Feb. 9., P, 20:49:01 CET

Hello!

On Thu, 08 Feb 2001 10:49:58 +0100
Zsolt Kuti <kuti at cetelem.hu> wrote:

> Tudtok errol valamit? Annyit talaltam csak, hogy FBSD-re is
> elkezdtek irni/atvinni, de a portok koztt nincs. Letezik, mukodik?

Ez nem véletlenül az a file rendszer lenne amely a DVD-lemezek és a floppy-ként (re)írható\törölhető CDRW-lemezek sajátja?
(mert ha az akkor (a Linux 2.4.0 kernel már támogatja) súlyos tévedésben tart itt minket (szegény lámákat) néhány ``kolléga´´)
;-)

Bye:  Zsolt
Cca 89% már lecsorgott a 4.2-install.iso -ból, hamarosan felkúszik egy CD-re én meg az igegeitekre.

--
Qju <qju at kiwwi.hu>