[FreeBSD] hi

Tamas Amon sajt at amon.hu
2001. Feb. 8., Cs, 21:13:04 CET

Hello,
An-Dee wrote:

> Hello ,
>
>   Én is uj vagyok.
>   A  kérdésem  az  lenne,  hogy  mi  a különbség a FreeBSD, NetBSD, és
>   OpenBSD között?
Nos, amennyire en tudom (en is kezdo vagyok) A FreeBSD egy altalanos
unix,
a NetBSD-nek az a lenyeg, hogy mindenre portoljak (pld. kenyerpirito :)
az OpenBSD pedig a biztonsagra helyezi a fo hangsulyt.
>   Másik  kérdés,  hogy  mennyier  hasonlit a unix/linux rendszerekhez,
>   mert linuxot naponta használok.

Hat, elosszor sziv vele az ember mint a torkos borz, mert sokminden
mashogyan van megoldva. Raadasul ez egy server operacios rendszer,
ugyhogy nem elsosorban a grafikus teljes tamogatasara szakosodott.
Azonban a kesobbiekben az ember rajon, hogy az egesz egy teljesen
logikus,
konnyen kezelheto rendszerbe van agyazva, es nem erti, hogy a linux
miert nem ugy lett megcsinalva.

Egyebkent en a FreeBSD-t ajanlom (intel platformra), bar a tobbit nem
ismerem.

Amon Tamas