[FreeBSD] Uj alaplap

Hajdu Zoltan hajduzoltan at bsd.hu
2001. Feb. 1., Cs, 22:38:24 CET

Original message from: Adam Szilveszter

>mert az OK lehet, hogy egy regi gepen mar nem fog
>elindulni az uj Office hw kovetelmenyek miatt, de az, hogy egy
>meghatarozott, egyebkent eppenugy 32 bites meg minden OS-n nem indul el
>direkt azert, hogy te vegyel egy masikat, az *nagyon* nem OK. Vegulis
>(egyelore meg) az OS licenszeket nem ideiglenes jelleggel adjak el, ami
>"lejarna"

Szerintem azt, hogy nem lehet új gépre tenni nem úgy értik, hogy te, a régebben
megvásárolt win95 szoftveredet nem teheted fel az új gépedre (ehhez semmi
közük), hanem hogy nem lehet többé új géppel együtt OEM win95-öt venni.

Az Új Alaplapos cikkekel nekem csak az volt a bajom, hogy a kollega fikázta a
felhasználói társadalmat, hogy nem tesz semmit a cégek meg a BSA növekvõ
befolyása ellen (szó szerint: nem pereli be õket), de pl. ahelyett, hogy a cikkekben
kirohanna, esetleg õ maga is indíthatott volna valami próbapert vagy  adhatott
volna be alkotmánybírósági törvényességi vizsgálati kérelmet.

Üdv:

Hajdú Zoltán
Miskolci Egyetem, stb, stb.