[FreeBSD] Freebsd vs. Initio scsi controller

Teuton holotron at mailbox.hu
2001. Dec. 25., K, 23:43:24 CET

Probald meg azt hogy megnezed az initio webhelyet, ha ott nincs fbsd driver,
akkor a freebsd honlapjarol kiindulva probald meg felkutatni a drivert.

Sziasztok,

ismerkednek a FreeBSD-vel (4.4), de az installalas kezdeten kisse
aggaszto problemaba utkoztem. Egy Initio scsi kontrolleren levo scsi
diskre szerettem volna a FBSD-et feltolni, de sajnos nem talalja a
'telepito' a scsi hdd-met. Neztem a supported hw listat a telepito
doksijaban es nem nagyon talaltam az altalam hasznalt vezerlore.
A kerdesem mindossze annyi volna, hogy van eselyem ezzel a vezerlovel
sikeres telepitesre vagy felejtsem el ?

udv:

p.s.: Initio 950-es chipset a kontrolleren
--
Géczi Szabolcs
GPG public key: http://www.goodwill.hu/~szabszi/szabszi.asc