[FreeBSD] Freebsd vs. Initio scsi controller

Gabor Suveg gsuveg at sgsystem.com
2001. Dec. 25., K, 20:13:20 CET

Géczi Szabolcs <csirki at mail.tiszanet.hu> írta/wrote:
> Sziasztok,
>
> ismerkednek a FreeBSD-vel (4.4), de az installalas kezdeten kisse
> aggaszto problemaba utkoztem. Egy Initio scsi kontrolleren levo scsi
> diskre szerettem volna a FBSD-et feltolni, de sajnos nem talalja a
> 'telepito' a scsi hdd-met. Neztem a supported hw listat a telepito
> doksijaban es nem nagyon talaltam az altalam hasznalt vezerlore.
> A kerdesem mindossze annyi volna, hogy van eselyem ezzel a vezerlovel
> sikeres telepitesre vagy felejtsem el ?
nekem is van egy ilyen kartyam, haaat nem jott ossze nekem se, pedig a dobozon
ott diszelgett egy 'best for freebsd' logo.

nezd meg az arhivumot.
--
merry christmas,
best wishes,

Gabor Suveg <gsuveg at sgsystem.com>

Magyar BSD Egyesület >> www.bsd.hu << Hungarian BSD Association
Unix isn't just  #include <linux.h>,  i386,  ILP32,  ELF,  ...!