[FreeBSD] Off: ADSL ajanlat

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Dec. 2., V, 16:08:36 CET

Hello,
nem egeszen egy hete van DataNet-es home ADSL-em (meg nem az akcios, es
sajna nem is hagyjak ra vonatkoztatni az akcios arat :-//).
Huh... kiraly...
Eleddig nem volt semmi gond vele. (kopp, kopp, kopp, kopp :-))))

------------------- mailto: webmaster at bartexinfo.hu -------------------
------------- http://www.bartexinfo.hu --- ICQ: 56279897--------------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -