Off: ADSL ajanlat

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Dec. 2., V, 14:47:17 CET

Hali!

Noha pontosan tudom, hogy ez a lista nem erre valo, de ti olyan jo fejek
vagytok es kulonben is ugy szeretlek benneteket meg lusta is vagyok meg...
ha mar ugy
is pppoe a tema. Kerdesem: Kinek milyen tapasztalata van az orszagosan
elerheto ADSL szolgaltatasokkal|szolgaltatokkal (tehat pl Dravanet
hasznalok kimeljenek mert az csak Pecsen van) Minden johet, jo, rossz, meg
a csuf, sztorik stb. Ha valakinek az a benyomasa, hogy ez spammolja a
listat (es valoszinuleg igaza lenne:-) akkor kuldje maganban.

Bar annyiban megis on-topic lenne a dolog, hogy FreeBSD-vel akarnam
hasznalni majd. Meg persze ha valaki BSD-vel is hasznalta mar oket akkor az
meg kulonosen erdekelne, tapasztaltatok-e valami kulonosen suxxx dolgot a
konfignal etc. Ugyanis ha minden jol megy, ebben a honapban Szombathely is
belep a kivetelezettek klubjaba es.... huuuu meg elgondolni es erdekes mi
lenne itten.:-)

Koszi elore is!

* Adam Szilveszter * Szombathely * email: adamsziszi at vnet.hu *
* Honlap : alakul * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP: szinten kesobb *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *