[FreeBSD] mutt + qmail maildir-rel

Bacsek Lajos bacsek at bartexinfo.hu
2001. Ápr. 28., Szo, 00:32:52 CEST

> A vpopmail is innen szarmazik.
Azota jartam az inter7.com-on. Es rajottem, hogy jartam mar ott, valoban, a
vpopmailt ott talaltam, csak cimrol mar nem MlekeztM az oldalra :-)))

> telnet freemail 25
> help
> probald ki.
Kiprobaltam, kiirta a szerzo webcimet :-)))
Ertem vegre, tehat ez csak egy kiegeszites a qmailhez..........

> En mondjuk azert kuzdok ezzel, mert szeretnek egy webhosting ceget
> csinalni,
Nekem a ceg mar adott, csak nem az enyem, hanem fizetett alkalmazott vagyok.
Es a tulajaim igenye a postafiok-arulas, azonban nem merem sendmaillel
:-((((

Kuldod majd a leirast ?

----- mailto: bacsek at bartexinfo.hu --- http://www.bartexinfo.hu -------
--------- Tel: 06-30/287-4905 -------------- ICQ: 56279897 ----------
- This e-mail was forwarded by recycled electrons - Earth is a beta site. -