[FreeBSD] mutt + qmail maildir-rel

Tamas Amon sajt at amon.hu
2001. Ápr. 28., Szo, 00:16:43 CEST

Hello,

Bacsek Lajos wrote:

> Persze, de ez csak akkor lehet problema, ha te magad vagy az ISP....
Vagy ott dolgozol. De nagyon kenyelmes tud lenni.

> Ezt mar en is osszehoztam egyszer :-)))
En is. Nem is erdekelt, amig valahonnan nem kuldtek egy levelet, higy
beraknak az adatbazisba.

> Ezt azert nem ertem. Hiszen csak akit engedelyezel, az tud relayezni, valami
> relay-hosts, vagy hasonlo.........
Mindenesetre gyorsan talaltam egyet.

> Koszi, szet fogok nezni.........
A vpopmail is innen szarmazik.

> Epp csak ratalaltam a qmailadminra, telepites kozben nem talalt egy progit,
> meg nem jutottam el oda, hogy forrasbol foltegyem, amit keres..........
> Ez webes feluletu, ugye, nem kell hozza X felulet ?
Igen, ez teljesen web-es (ugyhogy https-t erdemes).

> A forditast megkoszonnem.
Lehet, hogy elkuldom a fejlesztoknek, de vannak benne hibak. Peldaul a
sent-et
nem mindenutt forditottam (nalam kuldott), igy ket mappa is van.
Egyebkent
szerintem ez egy nagyon szep progi, c-ben megirava, template-ekkel,
ritka
 az ilyen web-es dolog manapsag.

> Erdekes, en azt gondoltam, qmailezik a freemail.
Azt csinalja.
telnet freemail 25
help
probald ki.
> Mit tud az sqwebmail ?
> Komplett, mint a sendmail, vag a qmail ?
Nos, az sqwebmail a qmail-hez egy web-es mail kliens, tehat qmail. Van
benne
ldap tamogatas, ami nagyot tud szolni, illetve lehet filerezni a cuccot,
de ez nekem nem sikerult debian alatt, valami progi kell hozza.

En mondjuk azert kuzdok ezzel, mert szeretnek egy webhosting ceget
csinalni,
minel tobb lehetoseggel, igy jon be ez a web-es mail is, a vpopmail
pedig
azert, hogy tobbeknek lehessen ugyanaz az accountja.

--
Amon Tamas
sajt at amon.hu