[FreeBSD] [rwatson at FreeBSD.org: cvs commit: src/sys/compat/linux linux_misc.c]

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 25., Sze, 08:43:00 CEST

On Wed, Apr 25, 2001 at 08:17:10AM +0200, Attila Nagy wrote:
> Hello,

> Nem volt kedvem azzal jatszani, hogy a linuxra irt cuccot atirjam
> FreeBSD-re, hogy dpkg-t es egyeb kiegeszitoket leforditsam, adatbazisokat
> gyartsak hozzajuk...
> Egyszerubb egy komplett linux disztribuciot futtatni a linuxulatorban (ezt
> a hulye szot :).

Tudtam persze hogy minek kell. Csak egy kicsit, hm, furcsa volt:-) De ha
meg ezt is tudjuk, akkor annal jobb.

> Na megiscsak tudod, hogy miert kell nekem ez :)

Na jo, de...:-) De komolyan. Ez sajnos a nagyobb probleman nem segit.
Vagy inkabb
probaljam meg Debianon megcsinalni a 4.3-RELEASE-t?:-)

Arrol meg plane csak almodozni lehet, hogy milyen lenne pl egy Open vagy
NetBSD-t csinalni FreeBSD-n... na mindegy. Egyet mondok: az
/usr/src/release/Makefile egy katasztrofa. Tele van "meretre szabott"
(vagyis eppn hogy mukodik vagy eppen nem) megoldasokkal. Es veges-vegig azt
feltetelezi, hogy tokeletesen ugyanazt a FreeBSD verziot akarod epiteni
-RELEASE-be mint ami a gepen is van. Ez botrrrrrranyos. Eszerint az
ftp://current.freebsd.org/ -CURRENT-et futtat egy azert rendes hasznalatban
levo ftp szerveren? Hmmmm....

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *