[FreeBSD] [rwatson at FreeBSD.org: cvs commit: src/sys/compat/linux linux_misc.c]

Attila Nagy bra at fsn.hu
2001. Ápr. 25., Sze, 08:17:10 CEST

Hello,

> Lehet feldobodni, most mar minden eddiginel jobban lehet a FreeBSD-n
> Linuxozni. De minek is akarna valaki ilyet tenni?:-)
Nem volt kedvem azzal jatszani, hogy a linuxra irt cuccot atirjam
FreeBSD-re, hogy dpkg-t es egyeb kiegeszitoket leforditsam, adatbazisokat
gyartsak hozzajuk...
Egyszerubb egy komplett linux disztribuciot futtatni a linuxulatorban (ezt
a hulye szot :).

> (Bezzeg ha valaki kiprobalta mar milyen erzes *FreeBSD* -CURRENT-en
> egy -STABLE release-t epiteni, az tudna meselni... a FreeBSD
> emulacionk ketsegbeejto... na mindegy, a lenyeg, hogí Debian CD-ket
> mar tudnek csinalni, ha egy 4.3-RELEASE-t nem is. Mas BSD-krol nem
> beszelve.)
Na megiscsak tudod, hogy miert kell nekem ez :)

Attila Nagy                                    e-mail:  Attila.Nagy at fsn.hu
Budapest Polytechnic (BMF.HU)                   @work: +361 210 1415 (194)
H-1084 Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.           cell.: +3630 306 6758