[FreeBSD] Sparc ?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 17., K, 15:49:23 CEST

On Fri, Apr 13, 2001 at 03:14:53PM +0000, Gabor Zahemszky wrote:
> [...]
> a Kiblabor, hogy kapott valami francia allami tamogatast/segelyt/istencsapasat,
> amit kizarolag francia szamitasteknyikai termekre lehetett becserelni, es
> valamiert akkor eppen nem volt Bull a kozelben.  Tokmindegy, ajandek lo.
> Amugy ugyszintem homalyos emlek, de SVR4, es tenyleg nem PC.  Mellesleg
> mi bajod a 2 M-s levelkvotaval?  Talan leszoknak azok a franya hallgatok arrol,
> hogy *.DOC szemeteket kuldozgessenek, es ftpmail-lel szedjek le a a legutolso
> DVD-imidzseket.  (Nekem most 2M a postaladam, pedig most volt nemi kihagyasom
> - persze kvotat nem csinaltam magamnak :-)

Azzal semmi... azzal, hogy ez a csucstechnika egy akkora egyetemen, mint a
mienk, van..., ja az en mailboxom 8 mega, pedig nem tartok benne sok
mindent (ertsd feleslegesen.) es persze az illetoknek ez az egesz
shellquotajuk. Szerintem egy nagyobb lemez csodakra kepes. Persze, vegulis
a programozoknak van jobb gepterem is, de mint tudjuk nem csak programozoke
a vilag.

> Ui: a pnp ... - a 4.0-koruli vitakra emlekeztem, csak azert emlitettem, mert
> hatha kozben ujra visszajott.  Mit tudom en?  Ha abbol indulok ki, hogy a
> teljesen szuzen telepitett 4.2-n _van_ man pnp, akkor akar igaz is lehet.
> (Ha mar ott vagy a doc-ban, ennek utananezhetnel ...)

Ellenoriztem, a man tenyleg letezik, bar ovatossagra ad okot, hogy febr
18-i datummal. (nalam) es tenyleg tartalmazza ezt a nyuvalyat. Ra fogok
kerdezni.

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *