[FreeBSD] Sparc ?

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2001. Ápr. 13., P, 20:14:19 CEST

On Fri, Apr 13, 2001 at 06:19:53PM +0200, Attila Nagy wrote:
> Ebben viszont teljesen igazad van, foleg ha a libcben valtozik valami :)
> Azt hiszem ezert van az, hogy a FreeBSD-nel is keszitenek napi
> binaris snapshotot.

Igenyes, de megeri. Mint az egesz FreeBSD. En ilyen jo frissitesi rendszert
meg nem lattam. Ott lehet hagyni es el lehet menni kozben uszodaba es mire
visszajovok meg mindig nincs kesz:-) de komolyan szerintem sokkal jobb,
mintha csak masolgatsz mindent osszevissza. Honnan tudod, hogy a cc meg
egyaltalan mukodik azon a gepen?:-) Lassan mar kernelt se kell forditani...

Arrol nem beszelve, hogy mihelyt veletlenul telefonra fanyalodni leszek
kenytelen, rogton tudni fogom, hogy egy par kilo patch-et meg le tudok
tolteni, de egy tobb szaz mega binarist vagy plane ISO-t mar tutira nem. Es
akkor ne frissitsek? Vagy varjak arra, hogy hatha egy ujsagban megjelenik?
Nem baj, ha van snapshot is, de legyen valasztasom.

> Bar errol konkret tapasztalatom nincsen (soha nem csinaltam meg
> crosscompilet) valoszinusitem, hogy igen a valasz. Emlekszem anno linux
> kernelt forditott valaki i386-on sparcra. Bar egy make buildworld azert
> picit nagyobb falat :)

Lehet, ha van egy megfeleloen beallitott cross-compiler kornyezeted es
beallitasz nehany valtozot. A Makefile-k tanulmanyozasa jot tesz.
Dokumentalva termeszetesen nincs a dolog, de a make buildworld lepesibol
lehet tudni, hogy hol forditana i386-ra es honnantol alphara.

Nem, nem csinaltam ilyet, mert momenta nincs alpham...

* Adam Szilveszter * JATE Szeged * email: sziszi at petra.hos.u-szeged.hu *
* Honlap : nincs * alternativ email: sziszi at bsd.hu *
* PGP kulcs: Fingereld a sziszi at petra.hos.u-szeged.hu cimet! *
* FreeBSD: tisztabb, szarazabb, biztonsagosabb erzes...! *