CDROM and long file names (fwd)

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Május. 26., Sze, 17:52:43 CEST

On Wed, 26 May 1999, Adam Szilveszter wrote:

> Ma a kovetkezoket karcoltad:

> Hidd el, nagyon szivesen megtennem, de sajnos nem tudok irni (marmint
> CD-t):-(

Én tudok és akarok is 3.2-t írni, meg le is tudom tölteni, csak valaki
mondja meg, hogyan kellene szétvágni a neten található disztribúciót!

Sebestyén Zoltán <szoli at netvisor.hu>	There's something beating here
					inside my body and it's called a heart
MAKE INSTALL NOT WAR			You know how easy it is,
					to tear it apart?

I use UNIX because reboots are for hardware upgrades.

                 Kick me! Whip me!! Make me develop on AIX!!!