CDROM and long file names (fwd)

Gabor Dolla agdolla at datanet.hu
1999. Május. 20., Cs, 10:00:44 CEST

> És ha valakinek mondanak azok a szavak valamit hogy policy routing meg
> hogy QoS, akkor tekintsen bele a 2.2 konfig opcióiba. A WellFleet
> policy routingja mosogatórongy hozzá képest (A cickóét nem ismerem, de
> gyanítom hogy az is).

QoS, stb tamogatas eppen keszul a FreeBSD-hez is, epp multkor lattam, ha
kell, kuldok url-eket ...

cisco policy routing mukodik...

egy megoldas a lengyel srac altal felvetett gondra, de ez sok mas gondra
is megoldas olykor...

ne futtathasson a user sajat binaris programot :) en ezt csinaltam a
telnet.datanet.hu gepen (BSDI), ahol tobb mint ezer elofizetonek van
shell hozzaferese
ezt ugy lehet elerni, hogy a /home,/tmp es a /var particiokat noexec
opcioval mountoltam

ilyet pl nem lattam linuxban :))

Gabor