CDROM and long file names (fwd)

Gabor Dolla agdolla at datanet.hu
1999. Május. 26., Sze, 15:34:58 CEST

> No szoval: a policy routing definiciojat ertem, de hulye vagyok, es nem tudom
> az mitol jo nekem.  De legyen.  A QoS-sel az egyetlen bajom a kovetkezo,
> szerintem a Quality minoseget jelent, de a magyarazat alapjan inkabb
> mennyiseg kene, de ha `Bandwidth Limiting' vagy mi a szosz kell, akkor ime:

erdemes idonkent eljarni pl cisco szeminariumra, nagyon jo kajat adnak es
csinosak a hostess lanyok
ezen kivul diavetites van 5 % technika, 95 % marteking aranyban

en ott szedtem fel oriasi tudasomat a QoS-rol, es ime ezt most megosztom
Veletek:
tfh ulsz a giga savszelessegu internet eleresed elott egy windows
"operacios rendszert" futtato gep elott (persze lehet belso halo is), es
meg akarod nezni a www.cisco.com-rol a legujabb szines szelesvasznu
reklameladast ami pl egy 256k-s video stream.
ekkor (ha fejlett :) a windowze-d, winsock 2.0-tol) a window elkuld egy
jelet ami ertesiti az utbaeso routereket, hogy allokaljanak Neked 256k-t,
de izibe. ez az rsvp protokoll.
szoval ehhez kell, hogy az alkalmazas (pl video lejatszo), az operacios
rendszer (vagy windows) tcp/ip resze, az utbaeso routerek es a kiszolgalo
szerver (pl a video on demand szerver a cisco-nal) ezt tamogassa

amit szerintem a linux es a freebsd jelenleg tamogat, az az a mechanizmus,
amikor savszelesseget allokalnak egy bizonyos stream-nek de lehet, hogy
az rsvp is megy mar....
ennek tok dinamikusnak kell lennie, a statikus savszelesseg szukites is jo
dolog, de az vmi mas...

Gabor