CDROM and long file names (fwd)

Szilagyi Tamas tls at freemail.c3.hu
1999. Május. 21., P, 09:04:09 CEST

On Thu, May 20, 1999 at 07:31:12PM +0200, Adam Szilveszter wrote:

> Na azt az experimentalt en NEM probalnam ki legfeljebb a swap filen:-))))
> vagy az NT licenszen... mert hogy szetvinne az egesz lemezt az tuti.
> Meg a Russinovich kolleganak se sikerult rw drivert csinalni NTFS-re pedig
> o egy kicsit tobbet tud rola (hhtp://www.sysinternals.com es

> Pl high-end server. De mivel a vilag _nem csak ilyenekbol all, sot a
> tobbseget se ezek alkotjak, ezert a tobbi kornyezet legalabb ilyen fontos.
> Ha epp tudni akarod, en azert valasztottam a FBSD-t, mert volt egy
> ismerosom aki mar hasznalta es emelett mar _felismerte az _osszes
> [...]
Üdv Mindenkinek!
Én csak néhány napja íratkoztam fel a listára, ( természetesen azért,
hogy megismerjem, és hogy építõ jellegû javaslatokat haljak, olvassak )
de néhány észrevételem volna:
1. Ezen a listán engedélyezett az OS-WAR ?
2. Nem mindegy hogy milyen U*IX? Legyen Free, stabil, és ne M$.
( Én otthon Linux-ot használok, munkahelyemen AIX, Solaris és
  Linux gépek is vannak )
3. Használnék FreeBSD-t, ha tudnám hogy már OK-n kezeli az
IDE-ATA CD-ROM -okat. Ugyanis legutóbb ( kb. 1-1.5 éve )
megvásároltam a FBSD 2.2.2 -t és alig találtam olyan DRIVE-ot amirõl felment volna,
( természetesen az én gépemben nem ilyen van :(  (BTC-8x gagyi) )
emiatt kénytelen voltam letenni róla. :( Maradt a LINUX. Ja és HW problémából
adódóan nem vették vissza a cdket - 7800 pénzem bánta :(
Természetesen nem adom fel, talán majd vki ír egy 3.2-est ...

    Lenne pár kérdésem is:
    -BX chipkészletet Celeront (300/450A) támogatja a FreeBSD ?
    -Hangkártya támogatás létezik? pl ESS1869 PNP, Ha igen, hogy
    lehet beüzemelni?
    -Kernel itt lehet/kell fordítani, mi a menete?
    -W95 megosztott PS nyomtatóját tudom használni? Mi kell
    hozzá?

Bocs mindenkitõl a hosszú levélért.

UI.:	-Illik ekezettel irni?

--