Linux & FreeBSD

Magosanyi Arpad mag at bunuel.tii.matav.hu
1999. Május. 9., V, 22:10:16 CEST

A levelezőm azt hiszi, hogy Zahemszky Gabor a következőeket írta:
> Aszongya Mag:
>
> Ezt mar tobbszor megbeszeltuk, hogy a Te BSDI-ddel nekem is rosszak a
> tapasztalataim, es azt is mondtam parszor, hogy azert egy probat megerne a
> dolog, mert ez jobb.

Okés, benevezek egy 3.1-es CD-re.

> Ebben lehet valami, most ujra megprobalom, ezuttal a Deb-et, bar kicsit
> elkeseredtem attol, amiket foltett.  Ugyhogy nekiugrok ujra, es egyesevel
> valogatom ki a vackokat (ra fog menni ket ejszaka legalabb)

Én úgy szoktam mostanában, hogy amikor rábootol az éles rendszerre, és
feladja a dselectet kimenekülök, felcsűrön kézzel (dpkg) az apt csomagot
(vagy slinkben az már ilyenkor fenn van?), és utána
apt-get install <csomaglista>

> Kerdes, hogy a belefejlesztett dolgokbol neked mire van fizikailag
> szukseged.  (Most az persze csunya valasz lenne, hogy ez azert van, mert kb
> 20 evvel kesobb jott letre, tehat be kell hozni a lemaradasat, de azert
> valahol ilyesmi is lehet benne.  Arrol mar nem is beszelve, hogy asszem a
> bsd-ben az ujdonsagok tobbsegerol sajnos nem nagyon szereznek az emberek
> tudomast - ami persze a reklam teljes hianya miatt is van)

Nyomass egy reklámot akkor: mik azok a kernel feature-ök, amiket te
használsz/nagy dobásnak tartasz.

> szivesen segitek egy _meres_ elvegzeseben.  Foleg, mert ugy is mindenkinek a
> sajat szoftvere a fontos.

Okay, mérjünk. Mi legyen az amit mérünk, és hogyan csináljuk a mérést?

--
GNU GPL: csak tiszta forrásból