kdm megy

Thomas Nagy nthomas at elender.hu
1999. Jún. 23., Sze, 19:55:26 CEST

Sziasztok!

	Megneztem, a PATHjo, aztan a masik levelben kapott jotanacsokat is
kovettem, es lattam, hogy a kdm-ben benne van PATH-kent a
/usr/X11R6/bin, ugyhogy nem igazan ertettem, hogy akkor meg miert nem
talalja az xsm-et.
	Viszont utana eszmbe jutott, amit valaki egyszer a kde-user es a
freebsd-questions listara is elkuldott, miszerint nem artana egy
.xsession file-t csinalni... Ez megtortent, beleirtam, hogy
/usr/local/bin/startkde, es azota megy a dolog. Most a
/usr/local/etc/rc.d-bol inditom a kdm-et es nagyon mukodik. Hurra!
	A StarOffice tovabbra is hulyeskedik, es otletem sincs. Ha lesz, majd
megirom.
	A KDM-el kapcsolatban lenne meg egy kerdesem: ha a .xsession-be kell
beirni, hogy mit akarok futtatni, akkor mi ertelme van a Session type
listanak (nem biztos, hogy ugy hivjak, jelenleg en is Win98 elott ulok).
Tudjatok, amiben olyanok vannak, hogy kde, fvwm, ill. failsafe,
default-bol. Aztan meg hozza lehet adni mindenfelet, en peldaul a
GNOME-ot szeretnem meg oda berakni. Szoval ha a .xsession-ben levo
dolgokat futtatja, akkor minek van ez az egesz? Vagy atad valami
parametert a .xsession-nek? Az xdm manual-jaban talaltam ilyesmire
utalast, de hogy mi is a parameter neve, azt nem irtak oda... Szoval
tudja valaki, hogy ez hogy mukodik?

Thomas
--
Thomas Nagy, Budapest, HUNGARY