[FreeBSD] gettext + KDE - es uj problemak

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Jún. 23., Sze, 11:22:39 CEST

On Wed, 23 Jun 1999, Zahemszky Gabor wrote:

> Szia!

Sidecomment: A kdm/xdm NEM használja a beállított PATH-okat.. Saját
beégetett path-aik vannak. Hogy mik ezek? Tessék megnézni a source-ban
vagy strings-elni a binaryt(Csak szépen, magyarul :-). Anno egy évig
győzködtem a szerzőt, hogy rakja bele a /usr/sbin-t, mert BSD-n a chown
ott van.

Sebestyén Zoltán <szoli at netvisor.hu>	I can't choose what I can't believe
					That the way of life is to live and grieve
MAKE INSTALL NOT WAR			'cause I see living as a place in the sun
					and the world as a place for a kingdom to come

I use UNIX because reboots are for hardware upgrades.

                 Kick me! Whip me!! Make me develop on AIX!!!