[FreeBSD] http://www.index.hu/cikk3/freebsd/

Sebestyen Zoltan szoli at netvisor.hu
1999. Jún. 10., Cs, 08:52:38 CEST

> Sebestyén Zoli karcolta:
> Na ja... és máris sokat dobna az elfogulatlanságon, ha nem a
>
>   www.freebsdzine.org
>
> címen leledzene... le merném fogadni, hogy a www.linux.com egész mást
> tudna ugyanerről... (Nem néztem meg...) És különben is, ez is
> megerősítheti azt, amit eddig is tudtunk. Ti, hogy a FreeBSD nagy load
> alatt kitűnő szerver platform. Csak mivel ezt már eddig is tudtuk, ezért
> most már ideje lenne más aspektusokra is fókuszálni... pl szeretném még
> látni, amikor az igényes:-) Sony ATAPI CD-mbe szoftveresen nem csak
> [...]
Igen, igen... Nekem is ez volt anno a nagy problemam - aztan CD-t
csereltem. Anno a dolog kedveert a 2.2.2-es BSD-m kerneljet halalra
olvastam, de semmi eredmeny. A legjobban az zavart, hogy feldobtam soxor a
kerdest a BSD levlistakra es soha, senki nem valaszolt. Meg azt az
emberket is kineztem a kernel source-ból, aki a kerdeses ioctl hivást
implementálta.. Ő se válaszolt. A baj az, hogy ugyanazon a hardveren a
Linux gond nélkül csinált a ki-behúzást :(( Ezen anno egy CD-player
portolásom bukott meg.. Csak ez az egy dolog hiányzott :((

Sebestyén Zoltán <szoli at netvisor.hu>	I want to tell you my side of the case
					I'm not a politician, I'm a businessman
MAKE INSTALL NOT WAR

I use UNIX because reboots are for hardware upgrades.

                 Kick me! Whip me!! Make me develop on AIX!!!