[FreeBSD] http://www.index.hu/cikk3/freebsd/

Adam Szilveszter sziszi at petra.hos.u-szeged.hu
1999. Jún. 8., K, 15:01:22 CEST

Billentyűzetet ragadtam, hogy Pirity Tamas Gabor levelét megválaszoljam:

> Ha jól tudom, Adam Szilveszter ,,véste elektronba'' az alábbiakat:
> =>Tehát, az eredmény eléggé magáért beszél, mondhatnám, de gondolom,
> =>mindenki érzi, hogy ennek nem volt valami baromi sok értelme... bár nekem
> Szerintem _nem_ számottevő a különbség aközött, hogy 3 óra vagy 6 óra,
> vagy akár szerencsés esetben 11  óra alatt akasztja ki egy program a rendszert.

Ez igaz, de úgy látszik, nem fogalmazok eléggé egyértelműen. A FreeBSD
verzió nem akadt ki, hanem mint egyik helyen írtam is, *én kapcsoltam ki*.
Ez azért mindjárt más... Ami azt illeti, 11 óránál hosszabb ideig nem
nagyon uralkodnak "kedvező vételi viszonyok", ezért a "teszt" nem
folytatódhat sokkal tovább. Csúcsidőben ugyanis teljesen természetes, hogy
állandóan pattog meg félóránként a Stop gombot kell nyomkodni, ez abból
következik, ahogy a Real Serverrel tartja a kapcsolatot, eléggé érzékeny
a hálózati zavarokra...különben is ez az egész csak egy eléggé hülye példa
volt arra, hogy mi mindent lehet még nézni:-))

BTW az egyetlen dolog ami tényleg kockásra fagyasztotta a cuccost, az egy
problémás X-Enlightenment-Netscape kombináció volt. Az aztán tényleg
kivégezte, se kép se hang. Még a kernel se ment. De azóta úgy tűnik ez
kisimult... *ennek* a tesztelésére meg egy bizonyos jó hosszú cirillbetűs
weboldalt
használok, ha az csont nélkül végigszkrollozik oda-vissza akkor valószínű
nincs gáz:-)

Na egyelőre ennyi a "Repository of Embarrassing Unprofessional Tricks and
Tips. How to
piss off your IT friends?" című gyűjteményből...

Cső:
      Szilveszter (aka CC a rettenet)