[FreeBSD] XDM

Thomas Nagy nthomas at elender.hu
1999. Dec. 15., Sze, 17:28:01 CET

Sziasztok!

> A KDM tobbszori szivas ellenere sem mukodott FreeBSD-n. Erre valoszinuleg
> a FreeBSD-sek is rajohettek.

Nekem sem, ugyhogy forrasbol forditottam egy KDE-t, es igy lett egy
mukodo KDM-em. Meg 1.1.1-es KDE volt. Egyebkent nem hiszem, hogy
tulsagosan izgatna az ugy a FreeBSD-seket, mert azt hiszem a 3.4-ben sem
mukodik a KDM. Ja, es ha ki akarod hasznalni, hogy a KDM legordulo
menujeben kivalasztott window manager jojjon be, ahhoz (is) a
.xsession-t kell jol megirni (allitolag), de ez nekem nem sikerult. Ha
valaki tudja, hogy hogy kell, akkor ossza meg velunk!
Sziasztok,
Thomas