[FreeBSD] XDM

Mohacsi Janos mohacsi at ik.bme.hu
1999. Dec. 15., Sze, 09:47:14 CET

On Fri, 10 Dec 1999, Dohány Tibor wrote:

> Date: Fri, 10 Dec 1999 01:57:03 +0100
> From: Dohány Tibor <Tibor.Dohany at novacom.hu>
> To: "'freebsd at hu.freebsd.org'" <freebsd at hu.freebsd.org>
> Subject: [FreeBSD] XDM
>

> Sziasztok
>
> XDM illetve KDM.
> Kinek van valami fogalma róla hogy hogy kell beállítani.
> A kdm leírása csak Linuxokra és SysV-okra vonatkozik.
> "Irjam be ez meg azt az inittab-ba" Kösz!
> Egyébként is ez az xdm egy kicsit heurisztikus dolog nekem, mert nem
> teljesen úgy mûkszik mint ahogy le van írva.
> Tudná valaki ezt tisztázni?
> [...]

A KDM tobbszori szivas ellenere sem mukodott FreeBSD-n. Erre valoszinuleg
a FreeBSD-sek is rajohettek. Ha KDE-t szeretnel hasznalni:
/stand/sysinstall-al allistd, hogy a desktop KDE, aminek az lesz az
eredmenye, hogy /usr/share/skel-be keletkezik egy xsession skeleton file.
Uj userek eseten ez bemasolodik a home-ba. BUG: nincs rajta vegrehajtasi
jog. Adni kell ra!

az .xsession tartalma ezek utan: exec startkde lesz.
tehat eleg turhetoen elindul a KDE...

	Mohacsi Janos