rsaref

Zahemszky Gabor zgabor at CoDe.hu
1998. Dec. 2., Sze, 09:46:39 CET

Szevasz!

De jo neked!  Amikor en utoljara probalkoztam a geppel, akkor valami nameserver
zur miatt nem engedett be (jelzem a Ti egyik komoly ellenfeletek dinamikus
ppp-jerol mentem be, ez tehat oket minositi).

Nyert.  Marmint igen.  Legfeljebb ha jogi utra terelodik, bizonyitsd be,
hogy Te nem onnan vitted ki.  (Persze en se vagyok jogasz. ;-)
Mellesleg ugy tudom, ez az a hulye amerikai fegyverzetkorlatozasi ize
miatt van igy (ITAR, ha jol tudom a nevet), de az csak azt mondja, hogy
kivinni tilos, de nem foglalkozik azzal, hogy mi van ha megis kivittek
(marmint asszem nem szankcionalja).  Igy lehet ``legalisan'' Kerberos5-hoz
jutni, amit allitolag valami olasz geprol barmikor le lehet tolteni, akik
ugyanis valaltak, hogy na bumm, legfeljebb nem engedik oket be a nagy
szabad orszagba (illetve jobb, ha nem probalkoznak bemenni, mert aztan
sokaig ott maradnak).  Sajnos a gep nevet elvesztettem valahol, de
orulnek, ha valaki felfrissitene a memoriamat (anno megneztem, es tenyleg
ott volt).

> Kerdes, hogy maganban akarod hasznalni, vagy sem. Nem vagyok jogasz, igy
> dunsztom nincs, hogy kit rugnak seggbe a dologert, teged, vagy a
> hollandokat.

Termeszetesen a hollandokat, felteve, hogy tudod bizonyitani, hogy onnan
hoztad.  Viszont van benne egy kis csavar.  HUlye helyzet ugyan, de azt is
kene tudnod, hogy amikor hoztad, nem route-olt-e veletlenul az USA-n
keresztul (ennek mondjuk mostanaban mar nem sok eselye van, de akkor is),
mert ebben az esetben ugyebar bevitted az orszagba, _majd ujra kihoztad_ !
Nesze semmi, fogd meg jol.

>                    -- Eagerly waiting for FreeBSD 2.2.8 --

Regi a .sig-ed, 2 napja az utcan van!  Nekem persze meg nincs.

ZGabor at CoDe dot HU

--
#!/bin/ksh
Z='21N16I25C25E30, 40M30E33E25T15U!' ;IFS=' ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ ';set $Z ;for i { [[ $i = ? ]]&&print $i&&break;[[ $i = ??? ]]&&j=$i&&i=${i%?};typeset -i40 i=8#$i;print -n ${i#???};[[ "$j" = ??? ]]&&print -n "${j#??} "&&j=;typeset +i i;};IFS=' 0123456789 ';set $Z;X=;for i { [[ $i = , ]]&&i=2;[[ $i = ?? ]]||typeset -l i;X="$X $i";typeset +l i;};print "$X"