rsaref

Memphisto szoli at netvisor.hu
1998. Dec. 1., K, 14:14:55 CET

On Tue, 1 Dec 1998 agdolla at datanet.hu wrote:

> Hali
>
> e havi hulye kerdesem :
>
> a port-ok kozott van egy rsaref nevu (security alatt)
>
> master site: utopia.hacktic.nl
>
> leszedtem es kibontottam, erre azt mondja, hogy ne mereszeld kivinni a
> cuccot az usa-bol
>
> akkor most hasznalhatom vagy sem ??? en (en) nem hoztam ki az usa-bol :)
>
> kosz
>
> Gabor
Kerdes, hogy maganban akarod hasznalni, vagy sem. Nem vagyok jogasz, igy
dunsztom nincs, hogy kit rugnak seggbe a dologert, teged, vagy a
hollandokat.

Sebestyén Zoltán AKA Memphisto		It all seems so stupid,
					it makes me want to give up.
szoli at netvisor.hu			But why should I give up,
                                        when it all seems so stupid?

MAKE INSTALL NOT WAR			And please avoid Necrosoft Widows

                   -- Eagerly waiting for FreeBSD 2.2.8 --