Osszefoglalas

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1998. Ápr. 30., Cs, 21:13:31 CEST

> Azota beszeltem a Software Station-nel, es egy kellemes noi
> hang azt mondta, hogy most lemezuk sincs, es konyvuk sem.
> Lemez az lesz, konyv az nem. Csak megrendelesre, de arra is
> 1 honap a varakozasi ido.
Egyszerubb megrendelni walnut creek-tol(www.cdrom.com):
Feliratkozol a cd-rendelo listara, akkor csak $24.95 a negy cd,
es alig egy het alatt itt van. Es masnap leiratkozol. Nehogy ugy jarj, mint
en, aki a legszukosebb idokben jottem ra (miutan megkaptam a legujabb
release-t, es ezt a bankszamlam is erzekelte), hogy ezt elfelejtettem.
(Biztos ezert talatak ki.)
A negy cd-n minden rajta van, ami kell. Konyv nem kell az installhoz, mert
egyszerubb (vagy inkabb egy kicsit mas), mint a linux, es ez is rajta van
a cd-n. De megnezheted weben is a handbookban.

De ha este tizkor nekiallsz, akkor nem kell hozza ket ora.
(Egy kis gyakorlat es fel ora alatt is megy).
Mezei ftp install, ejfelkor mar szundithatsz...

--

--rutz