2.2-STABLE

Czanik Peter czanik at fang.fa.gau.hu
1997. Sze. 8., H, 10:47:35 CEST

On Sun, 7 Sep 1997, Antal Rutz wrote:
> Nem tudom, kinek mekkora szuksege van a 2.2-stable-re, de ha eleg nagy az
> igeny, akkor esetleg fellohetek egy cvsup servert.(Visszajelzeseket varok...)
A cvsup.nl.freebsd.org-rol olyan sebesseggel jott le a cvsup, hogy az UW
SCSI vinyo egyfolytaban dolgozott. Igy szerintem a TEN34-es vonal
meglete alatt nincs erre tul nagy szukseg...

> Es hogy egy kis reklamot is csinaljak, az INRIA-nak megjelent az
> uj IPv6-os kodja, mely 2.2.2-RELEASE-zel tokeletesen fordul.
> (Ez biztos, otthon kiprobaltam!) Esetleg bovulhet az IPv6-osok
> magyarorszagi tabora.
Utanna kene neznem a temanak egyebkent is (bar semmi kedvem), igy szivesen
beszallok a tesztelgetesbe. A 2.2-stable-val

> de lehuztam a releng22.freebsd.org-rol az Xfree 3.3 binary-kat, amelyek
Nekem csont nelkul befordult a 3.3.1 itt a spike-on, bar kellett neki 200M
szabad hely, es 64M RAM, P133 mellett is negy es fel ora kellett a
lefordulashoz... Bye,
	Peter