2.2-STABLE

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1997. Sze. 7., V, 16:54:20 CEST

1.) Tegnap feltettem a 2.2-STABLE-t es feluton kicsit kenyelmetlen volt, hogy
leallt, ez annak volt koszonheto, hogy az en regi(R2.2.2) group file-omban
nem volt network group, ugyhogy forditas elott eloszor be kell masolni
a /usr/src/etc/group-ot a /etc-be.
2.) Ez lehet, hogy csak nekem nem volt magatol ertetodo, de
en azt hittem, hogy ha az 'options NFS_NOSERVER'-t valasztom, akkor
nem kell a kernelconfigba meg az 'options NFS'-t is belevenni. Tevedtem.)
(Csak azert, hogy mas mar ne menjen ezeken keresztul.)

A teljes 2.2-STABLE forras megtalalhato az
ftp.hu.freebsd.org/pub/FreeBSD/FreeBSD-2.2/src - ben (igaz, hogy nem
valami szabvanyos megoldas, de ez latszott a legesszerubb helynek).

Nem tudom, kinek mekkora szuksege van a 2.2-stable-re, de ha eleg nagy az
igeny, akkor esetleg fellohetek egy cvsup servert.(Visszajelzeseket varok...)

Es hogy egy kis reklamot is csinaljak, az INRIA-nak megjelent az
uj IPv6-os kodja, mely 2.2.2-RELEASE-zel tokeletesen fordul.
(Ez biztos, otthon kiprobaltam!) Esetleg bovulhet az IPv6-osok
magyarorszagi tabora.

Az ftp.hu.freebsd.org-gal kapcsolatban:
Ideiglenesen nincsenek meg a package-ek, mert tonkrement az egyik disc,
de lehuztam a releng22.freebsd.org-rol az Xfree 3.3 binary-kat, amelyek
a doksik szerint magyar kiegeszitesek is vannak.
"A layout for Hungarian keyboards is provided. "

Mindenfajta kommentet szivesen fogadok, es tovabbra is varom azoknak
a lelkes FreeBSD-seknek a jelentkezeset, akik vallaljak a magyar FreeBSD
homepage karbantartasat!

--rutz