LOGIN_CAP

Gabor Dolla agdolla at telnet.datanet.hu
1997. Aug. 7., Cs, 11:12:28 CEST

> A login.access es a login.conf file-t at kell masolni a /usr/src/etc/-bol
> a Te /etc-dbe, ha eddig nem tetted meg, mert kulonben az ujraindulas utan
> kellemetlen tapasztalataid lesznek.
nekem a make world utan volt kellemetlen tapasztalatom:
nem lehetett belepni! (kezdtem megrettenni mivel egy szerverrol volt szo)
de ujrainditas utan sikerult belepnem (elotte a login.conf-t odamasoltam a
helyire)
valami shared library gondja volt, ami talan meg mindig megvan
azt mondja, hogy valamelyik shared library minor id-je 1 es o kettot
szeretne, de egye fene, igy is elmegy vele

kerdes:
itt van vagy negy freebsd alapu szerver
az egyiken vannak csak a forrasok, hogy ne kelljen mar minden gepen mindig
ugyelni a verziokra, stb.
szoval azon az egyen megcsinaltam a make world-t, es lattam, hogy van
valami make blabla, amit elvileg a tobbin elindithatnek, es akkor azok is
kifrissulnenek
probalta ezt mar valaki
hogyan kell???
gondolom nfs-el valahova fel kellene mountolnom a mar leforditott
/usr/src-t....

Gabor