LOGIN_CAP

Szabolcs Szigeti (PinkPanther) pink at fsz.bme.hu
1997. Aug. 7., Cs, 10:29:01 CEST

On Thu, 7 Aug 1997, Lemle Geza wrote:

> A login.access es a login.conf file-t at kell masolni a /usr/src/etc/-bol
> a Te /etc-dbe, ha eddig nem tetted meg, mert kulonben az ujraindulas utan
> kellemetlen tapasztalataid lesznek.

Errol jut eszembe: kiserletezett mar valaki behatobban a login.conf-fal?

Nekem nagyon ugy tunik (tekintve, hogy uj dolog, igy is van), hogy
eleg kiserleti a dolog. Pl. egy csomoszor vegtelen ciklusba kerul
a login, es csak a su + kill segit.

A feladat az lenne, hogy idopontra + terminalra (modem) kellene korlatozni
a felhasznalokat. (Pl. a ttyd4-en csak este 10 utan lephessenek be)
es nem lehessenek bent fel oranal tovabb.

Arra mar rajottem, hogy egy nagy csomo minden nincsen implementalva meg,
ami a man-ban le van irva (meg, hogy tty.deny helyett ttys.deny kell),
de meg nem nagyon akar menni. Meg ugy tunik, hogy nem lehet es kapcsolatba
hozni a szabalyokat (tty+ido).

Szerintem sokkal jobb lett volna, ha inkabb a login.access-t bovitettek
volna, a loign.conf helyett.

Ez 2.2.2-n van. Esetleg nezte valaki a currentet?

Koszi,
	szabolcs