A linux-flame listarol jott.

Peter Czanik czanik at fang.fa.gau.hu
1997. Ápr. 19., Szo, 17:57:35 CEST

Hi,

On Fri, 18 Apr 1997, Antal Rutz wrote:
> Ahogy elnezem eleg rosszindulatu es elfogult ez a lista.
Valami bugtrack nevu listara hivatkozott az egyik linuxos, ahol a
valos es velt root exploitokat szoktak publikalni.

> Keves olyan emberrel talalkozni a linuxosok kozot, aki mar
> latott kozelrol, esetleg adminisztralt is FreeBSD-t.
Akkor itt az alkalom... ;-) En annak idejen Linux-on kezdtem, es most is
szeretem, mert sok erdekes csingilingi dolog van hozza, ami megmozgatja a
fantaziamat. De a fo-fo kari szerverunk tovabbra is FreeBSD (barmennyire
felt a Linuxra valtastol Lemle Geza baratom :)), egyszeruen mert a BSD-nel
stabilabb, megtervezettebb UNIX rendszert meg nem lattam azota sem.
Szerintem a lista alacsony forgalma nem csak a keves tagnak, hanem ennek
is koszonheto!!! Bye,
	Peter