A linux-flame listarol jott.

Antal Rutz rutz at dab.iit.uni-miskolc.hu
1997. Ápr. 18., P, 15:34:24 CEST

> A FreeBSD most egy par honapig veszesen es messzire
> kerulendo operacios rendszer lesz (akkor inkabb NT !:)))
> Hackerek feltortek azt a freebsd gepet, amelyik az egyetlen,
> eredeti full freebsd source-t tartalmazta. A binarisok kozott
> eleg hamar talaltak sok trojait, azota azzal foglalkoznak,
> hogy kideritsek, a source-ban mi maradt.
Nem igaz. Egyreszt nem csak egy gepen taroljak a source treet, hisz
egy diskcrashnel az egesz el is szallhat, letezik backup is...
Es a forrasbol az egeszet barmilyen FreeBSD gepen ujra lehet
forditani.

> : Egyaltalan a Linux fenyeben erdemes foglalkozni bsd-vel?
>
> Ket ok miatt nem tartom ellenfelnek a freebsd-t:
> - az, hogy melyik op.sys, azt szerintem nem az donti
>   el, hogy linuxnak hivjak vagy freebsd-nek, hanem
>   az, hogy melyik illeszkedik jobban a rendszeredbe es
>   a szabvanyaidhoz. A linux az igyekszik posix lenni,
>   ugyanezt a bsd-rol nem tudom.
A FreeBSD azert FreeBSD, mert nem a POSIX szabvanyokhoz igazodik,
hanem a BSD-t koveti.
> - nincs hozza forrasod. mit csinalsz ejszaka, ha nem
>   tudsz kernelt hakkolni?:))
Miert ne lenne hozza forraskodom????
Az egeszet le lehet tolten!

Ahogy elnezem eleg rosszindulatu es elfogult ez a lista.
Keves olyan emberrel talalkozni a linuxosok kozot, aki mar
latott kozelrol, esetleg adminisztralt is FreeBSD-t.

--rutz