FB-Current

Gabor Zahemszky zgabor at CoDe.hu
1996. Aug. 12., H, 13:08:36 CEST

> Sziasztok!

Te is!  (Ha nem veszed (itek) zokon, tartom magam a kinti listan megszokottal
azaz mindent kuldok a listara + CC az eredeti feladonak (ezt speciel az
altalan hasznalt elm-ben kenyelmetlen, mert az eredeti To:-t at kell
gepelni CC:-nek, es plusz beirni a lista cimet To:-nak, de hat istenem)

> 	Hogy lehet az FB-Currentet felinstallni? Az egesz csak forraskod.
> A legutobbi SNAP (szulinapi ajandekom :-)) az aug. 1-i. Ha azt
> installom, akkor a mivel tudok atalni a currentre? Ugye itt is jo a SUP?

Passz.

> 	Mas. Hogy lehet ujraforditaskor megoldani, hogy ha nem fordul be
> valami, akkor se aljon le a make, hanem forditsa tovabb azt, ami hajlando
> fordulni? Hetfon leszek legkozelebb, s jo lenne, ha addig a fordulo
> reszek befordulnanak. Az elozo SNAP-nal jonehanyszor elakadd a make az
> ujraforditasnal...

Erre szoktak azt irni, hogy RTFM ;-).  Vagy a -i, vagy a -k opcio, en a manual
utan se ertem pontosan a kulonbseget, pedig nem erzem magam teljesen hulyenek
make-ben.

--
	Gabor Zahemszky <zgabor at CoDe.hu>

Earth is the cradle of human sense, but you can't stay in the cradle forever.
						Tsiolkovsky