ssh

Czanik Peter czanik at fang.fa.gau.hu
1996. Aug. 19., H, 14:03:39 CEST

Sziasztok!
	A portkollekcioban (amikor par napja) utoljara neztem, nem lattam
ssh-t (secure shell). Valakinek esetleg van tapasztalata, hogy hol lehet
beszerezni, mukodik-e egyatalan FreeBSD-vel az ssh es sshd. Ugy, hogy
csak egy gepen van, nincs tul nagy ertelme...

	Mas. Otthon megy az FB-current. Igy varom a billentyuzetet
tesztelesre. Gabor! Ha felteszed a spike-on a konyvtaradba, akkor kirakom
a legujabbat is anonymousra (es viszem haza tesztelni). Bye,
	Peter

Peter Czanik			GAU Faculty of Agriculture
czanik at fang.fa.gau.hu		http://fang.fa.gau.hu/~czanik/