[BSD] OFF: mips

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2013. Ápr. 25., Cs, 13:33:47 CEST

A boxon nincs file parancs, szoval erre termeszetesen:
file hello
-sh: file: not found

A fordito kornyezetben ahol forditottam ezt mondja:
andras at mips64:~/mips$ file hello
hello: ELF 32-bit MSB executable, MIPS, MIPS32 rel2 version 1 (SYSV),
statically linked, with unknown capability 0x41000000 = 0xf676e75, with
unknown capability 0x10000 = 0x70401, not stripped

Mem autotools. Egyebkent a mips toolchain-nek resze volt a libtool, de
meg akkor volt jelentosege, amikor a mips toolchaint- forditottam ahhoz,
hogy forditani tudjak mips-re.

Andras