[BSD] ZFS

Akos Tamasi akos.tamasi at gmail.com
2011. Május. 28., Szo, 11:58:32 CEST

Sziasztok!

Nehanyra tudom a valaszt:
- Meret novelesehez egyszeruen csak hozzaadod a poolhoz a diszket.
- Redundaciat a pool letrehozasakor valasztasz (raidz, raidz2, raidz3, mirror) amit kesobb nem lehet valtoztatni.
- "redundacia" 1 lemez hasznalataval is elerheto a zfs set copies paranccsal, de termeszetesen ez a diszken levo hibak ellen ved, annek kiesese ellen nem
- ha van ra esely hogy 12 lemezes poolbol egyszerre kiesik 6 akkor maradj a mirrornal. :-)

---
akos